Sunday 14 April 2013

Barcelona - ...es meg mindig sut a nap!


Wow! Annyi minden tortent, hogy meg blog irasra sem maradt idom!

Reszese voltam egy NAGYON hosszu setanak, hogy megszerezzem a NIE szamot, ami munkavallalashoz kell es sajnos nem sikerult, viszont talalkoztam egy argentin lannyal, Virginiaval (munkanelkuli). Mellesleg MINDEN NIE SZAMMAL KAPCSOLATOS INFORMACIO AZ INTERNETEN ROSSZ! Viszont ennek koszonhetoen barhova eltalalok gyalog Barcelona belvarosaban.

Ezenkivul elmentem egy ingyenes varosnezesre a TravelBound-dal, ami nagyon jo volt, es persze el tudnam nektek meselni az osszes erdekes tudnivalot Barcelonarol, a katalanokrol es a tortenelmukrol, de ez tul sok lenne egy blogban.

Talalkoztam Krisztiannal, egy magyar sraccal (munkanelkuli), aki mar itt el par eve es rengeteg nagyon jo tanaccsal latott el.

Tegnap reggel vegigneztuk, ahogy az International Comic Festival-ra gyulekeztek az emberek, beoltozve valami rajzfilm vagy manga szerelploinek es probaltuk kitalalni, vajon melyik sorozatbol valoak. Aztan itthagytuk az emberiseg tobbi tagjat (legalabbis ugy tunt, olyan sokan voltak Barcelonaban) es elmentunk Montserrat-ba, hogy megnezzuk a bences monostort es hogy ujra a hegyekben lehessunk. Mire hazaertunk, nagyon faradtak voltunk. Kesobb errol is irok majd.

Ma ket kulonbozo esemenyre is elmennek, az egyik, hogy megnezzuk a hires katalan embertornyokat, a masik pedig a Holi Indiai Fesztival. Meg nem dontottuk el, hogy melyikre megyunk.

Ez az egymast koveto hatodik nap, miota megerkeztunk. A legtobbszor kint lofralok a varosban, hogy feltoltsem a napelemeimet. Mar a masodik napon leegtem, de meg mindig nem volt eleg a napbol.  Kivancsi vagyok, vajon eljon-e majd az az ido.

No comments:

Post a Comment